Jumaat, 27 Ogos 2010

D' Latios Restaurant...






Bippp....Bippp.... hehe..
1st aku nak say thanks kat my boss aku Mr T n QA boss Ms. Tan...
Cos sudi "menyaport" kitorang berbuka pose di restoran tue...
Huhu... ini kali yg ke3 aku berbuka pose di restoran tue bersame2 ngan QC n QA team...
Best giler makanan kat situ.. perggghhh...
Korang tngok picture kat atas tue...
Tue dari satu sudut jer....
Kalo x kerana Restoran tue ramai giler tadi....
Aku dah capture dari pelbagai sudut agaknye... hehe..
Udang Butter, Siakap 3rase, Sup Sirip Jerung, Tom Yam Udang,
huiiiii....
Banyak lagie lah kalo aku nak list kan semuanye...
hukk..huk...
Ok... korang tau?? tepat jam 7ptg....
Aku sampai di depan pintu Restoran tue...
Aku masuk then terus aku port kat satu sudut nie... tepat2 kat depan Udang!!...
Ha.ha.... Udang beb.... Nafsu makan aku terus melonjak naik...
Dek kelaparan perut ku yg dari siang tadi dah mcm2 lagu raye pelbagai music kuar....
Aku cuba cool... walaupun tgn aku sambil berjalan menyeduk nasi n lauk pauk yg telah terhidang...hee...he.....
Bila azan bergema... tandanye tamat lah penantian ku selama sehari untuk aku bertemu dengan rezki kurniaan Illahi nie...
Aku mengaminkan doa berbuka n makan yg dibace oleh member aku...
haha... aku cume pikirkan udang tue jerk....!!!
Selesai jer doa.. apelagie..... SERANG!!!!
ko tengok tue... aku amik nie.. ko tengok tue.. aki amik nie...
selambe aku jer tanpe aku sedar boss aku ngah gelakkan aku punye perangai...
haha..
dulik lah..
semua tau aku mcm maner....
ERGHHHHH!!!! alhamdulillah....
perkataan tue kuar dari mulut aku pabila selesai saje aku manjamu selera dalam erti kate gelojoh... (melantak... ) haha...
tengah asik kami setable mengatah lauk pauk yg hampir abis...
datang kepada kami QA boss...
bertanyekan samaada ingin menambahkan lagie lauk sepinggan 2???
tanpe segan n silunye.. kawan aku terus mengorder....
"Kak... tambah sotong goreng tepung sepinggan ngan udang yg nie kak ea??"
Time tue... sorang2 aku kutuk...
"setan ko leh plak terlepas eak bulan pose nie... sake tuk nenek ko, ko leh bawak sini.. perghhh. giler.." satu meja ketawe... haha..
tepat kul 8mlm.. majlis berbuka selesai.. kami pun bersame2 menangkap gambar...
peace sane..!! peace sini..!!...
kamera boss aku nye.. die nak wat kenangan kot.. gambar aku lah paling hevoc... kat depan skali siut....haha..satle semuanye... kami bersalam.. n aku pun terus blah...
haha... best giler bile dapat makan mcm tue sekali skale...
insyallah.. kalo rezki aku lebih.. aku nak bawak yg tersayang pergi makan mcm tue gak...
mesti seronok dapat jamu owg...
mcm maner aku tengok bos aku ketawe tengok gelagat kitorang makan banyak giler... hehe..
next time.. harap boss aku ajak makan kat tempat yg lagie special....
gaji besar boss....apelah sgt... hehe...
iqnurvers.....
27th August 2010....
11.07p.m.....







Tiada ulasan:


ShoutMix chat widget