Rabu, 25 Mei 2011

Mira Sontoso Wudoyo kawalesongo

Pelik kan tajuk entry aku???

haha... tue tajuk name yg sesuai untuk owg pendengki mcm die... die??? die sape?? aku pun xkenal sape mira sontoso tue... yg aku tau budak nie dah kutuk gurl aku buncit.... herm?? ape hak die?? sape die??? cantik ker die?? bagus sgt ker die?? soalnye kalo die nie cantik or bagus sgt.. die mesti berani letak wajah or body die yg maybe xbuncit tue kan?? masalahnye sekarang nie.. si mira sontoso nie xder letak pic ape yg boleh org kate.. " woahh.. patutlah die kate org lain buncit.. die perfect lah.." perfect?? ish.. maner ader manusia perfect?? carikan aku satu, aku nak tengok ape yg perfect sgt??? model antarabangsa pun, yg cantik sgt.. di julang2 kan sgt tue... korang tau ker die ader buasir ker x?? kurap?? panau?? xtau kan?? sebab ape?? sebab benda tu bahagian dalaman, payah nak nampak.. jadi masalahnye yg berlaku pade mira nie.. die kutuk gurl aku yg buncit??? aku pun xnampak sgt gurl aku nie buncit.. maybe sebab kekadang die terpakai baju yg sendat2 kan?? lagiepun ape msalahnye buncit??? sikit pun x kurangkan kasih syg aku selama nie... buktinya, korang p lah tanye makwe aku, penah ker kitorang gaduh pasal org ke3?? x... masing2 xder hati nak cari yg lain.. sebabnye aku rase kami nie dah serasi...Mira sontoso?? kalo ko cantik pun, xsemestinya boy ko syg sgt kat ko... maybe nak amik kesempatan jer...

cakap bebanyak pun kat org mcm mira sontoso nie xguna... sebabnye aper?? yg die kutuk, hina, caci tue semua ketentuan Alla s.w.t... kejadian Allah s.w.t... ketentuan Allah s.w.t... sedar lah Mira sontoso.... ape yg ader pade diri awak tue telah dipinjamkan... bukan haq mutlak... apabila sampai nya haq, tiada yg kekal melainkan dikembalikan kepadaNya... kepade yg terbace,membace,dibace,sengaja bace, bace2.. atau pape pun lah yg sewaktu dengan nye... marilah kiter same2 doakan kebahagiaan mira sontoso nie.. agar diberikan peluang sekali lagie untuk tidak menjadi jahil di dunia Allah s.w.t ini... doa lah agar dibuka kan pintu hatinya, agar diberikan hidayah, nur kepadanya..

Mira, berdirilah dilandas yg benar...
buanglah perasaan hasat dengki, sakit hati yg ader pade diri awak kalo yer pun awak jeles sgt maybe follower awak xseramai blogger2 yg lain... atau ape2 maybe sekalipun yg menyebabkan blog atau benda2 lain... insaflah..
Mira sontoso, berhenti lah menghina yg lain, sesungguhnya ape yg dihinakan tue lah yg telah ditentukan oleh Allah s.w.t.. siapa kiter untuk menidakkanNya??? sedar lah mira sontoso...
Mira sontoso... jadi lah insan yg dipandang di mate masyarakat... jgn lah jadi sampah masyakat.. huhu.. aku dah xtau nak cakap ape lagie pasal ko nie mira sontoso.. wat penat tgn menaip jer.. bukan ko bace pun....

tapi aku puas dapat taip pasal ko.. walaupun ko xbace... maner tau follower aku tolong publisshkan kat tempat lain, jadi entry berantai ker?? haha..

k lah mira sontoso... harap tiada lagie perasaan benci, dengki dari dalam hati ko..
Yg ko kutuk tue gurl aku... ko kutuk die buncit pun,, ader dia kesah?? seba die x sebodoh mcm ko, die ade kehidupan yg maybe lebih baik dari ko?? die ader aku, n aku ader die... kami bahagia... ko kate die buncit pun bukan nye leh wat aku berpaling tadah... cehwahhh!!! haha..

untuk mira sontoso wudoyo kawalesongo...

~~Pelihara lah hati, bersihkan hati, kerana hati adalah raja yg memimpin seluruh organ dan tubuh badan kita, serta akal fikiran kita..

kepada para pembace.. maaf kalo tulisan nie kasar yer...

salam,


iqnurvers.....
03.23am.......
24 May 2011.....

1 ulasan:

♥ aiNa yaZiD ♥ berkata...

susah kan kalau org yang berhati busuk dan pendengki ni. ape pun doakan u n gf happy ever after. (^__^)


ShoutMix chat widget