Selasa, 29 Mac 2011

Contest Cik Beba : Mimik Muka Minta Lempang




haaaa.tu dia.
lama gile ta update blog:P

sori. aku agak bz dengan segala kerja-kerja
sbb?
kumpul duit la
kata nak kawen.hahaha


wokeh2.
aku masuk contest ni pun sbb gf aku beriya2 nak sgt aku masuk:P
sbb?
dia suka amek gambar aku,then aku buat muka.
muka ape?
muka mintak pelempang dia.
sbb aku bf dia.ta dpt la dia nak lempang aku kan.

so, aku pun mencuba nasib untuk join contest ni
dia saat2 teakhir contest nk expired ni.
masih diterima lagi kah????

gambar mintk pelempang paling cun aku pernah capture ialah:



haaa. tu dia.
nak lempang?
meh sini. aku lempang dulu. hahaha

nak jugak kene lempang?
boleh klik SINI

1 ulasan:

ellia zahara berkata...

hai hencek airil..!! tq join contest cik beba ya..ya..mmg muka mintak lempang ..nantikan result ok!! :)


ShoutMix chat widget