Ahad, 19 September 2010

Al-kisah selepas raye......

Salam aidilfitri!!!

wellop!!..
haha.. jumpe lagie yer...
janji tetap ditunaikan... sekarang aku sambung plak citer lepas raye...


1st story aku nak share ngan korang tentang 1 ary di pagie raye di sungai emas...
sungai emas..??? kenape sungai emas?? ermm.. taun nie aku sambut raye ngan family angkat aku... korang lupe ker?? kan aku dah bagitau kat story aku yg lepas...aper daaaaa...
family angkat aku a.k.a family awek aku.... jgn pikir bukan2 ea.... don't gosip2... dose... huk..huk.... ok lah aku kenalkan dulu family angkat aku k?? korang trus zum 4x capture kat bawah nie... nie lah family angkat aku....



jeng...jeng....aku yg baju kuning tue... sebelah, abg angkat aku.. depan aku mak angkat aku..sebelah mak aku adik angkat aku.. adik?? ullppp??
haha... adik a.k.a awek aku **jgn gosip lagie ea...
yang buatkan aku epy sgt taun nie... aku beraye dengan kasih seorang ibu...walaupun ibu angkat... yelah.. permergiaan ibu aku pade raye ke4 taun lepas amat terase... maybe sebab aku nie terlalu rapat ngan ibu aku...**bukan anak mak ea so bile ader ibu nie.. n dapat rase kasih syg nye....wat kan idup aku lebih baik dari sebelum nie... selepas aku kehilangn mak kandung aku...
ok...ok... xpayah sedih.. raye kan.. mcm maner pun kiter perlu epy.. walau pun xbanyak...ermmm.. korang nak tengok capture aku yg spesial taun nie.. time raye...oraitt.. jum zum ke bawah......



hah!! nie lah die.... aku n Ms. Gf aku.. hik..hik.. cantik kan langsir kat blakang aku..?? langsir raye tue..
kenape special??? hah??!! knape?? knape??.. sebabnye.... 1st time raye aku bergambar ngan gurl aku...
korang mesti x caye kan??? sebelum nie aku maner lah penah capture raye ngan exgurl aku dulu.. yelah.. dulu mak aku ader.. so aku lagie pentingkan mak aku dulu.. beraye plak kat kampung masing2.. aku sibuk ngan family aku..jadi xder mase nak capture gambar raye ngan exgurl aku dulu... kali nie aku memang bertuah... hik..hik.. antik kan ayunk aku.. mestilah.. tengok lah boy die.. comey jerrkkkk... ahakss!!


weii?? pic ape yg ramai2 tue??
Raye ke2 bakar lemang..!!!



Tengah duk ketuk2 buluh lemang tue kasi pulut dalam buluh tue mampat.. huhu.. best..best!!
antare yg terbaik dalam idup aku... biasenye aku tengok dalam tv jer org bakar lemang nie....
kali nie aku wat sendri n bakar sendri tau x?? haha.. bestnye..ader pic aku ngah potong buluh lemang.. tapi maner ntah pic tue.. nantie aku upload k?? sebenarnye susah gak nak bakar lemang nie.. korang ngat idupkan api n tunggu jer??? nak kena pusing kan buluh... ketuk kasi mampat.. nak jage api.. bare.. mak iah.. tue xkire lagie aku masuk utan cari kayu tue... nak cari kayu...nak cari kayu....nak cari kayu...nak cari kayu... haha...seronok weiii...
Time nak balik jb...16 Sept 2010..abis dah cuti raye..
nie yg aku xberkenan sgt nie... tunggu punyelah lame.. nak naik keje punyalah kejap.. adehh..
pic nie aku ngan adik...awek...ermm ape2 jelah..time nie aku nak gerak balik jb... family angkat aku n nenek angkat aku yg anto..sampai umah aku weii..hamik ko.. siap spocheck lagie umah bujang aku... hik..hik..
ok...sambung balik....sedih wooo.. nak tinggalkan mak aku... aadik n abang aku.. cian dorang.. mesti bosan kan kat umahh dah xramai owg... hermm.. tuhan jer yg tau aty aku mcm maner.. cam maner pun aku cube tahan.. huk.huk..cantik x pic nie..?? cantik kan?? keta blakang tue keta baru... mestilah cantik...haha.. aku xnak puji.. nantie die lebih die kutuk aku plak.. huk..huk.. ok lah... nantie ader mase aku updated lagie k?? aku bukannye xnak updated blog nie.. tapi mase xmengizinkan aku.. bile dah start keje nie.. sibuk giler weiiii..
tue yg kekadang aku xterupdated blog nie.. huhu.. pade korang yg rajin bace blog aku nie.. thanks k?? pasni kalo ade story best2.. aku updated....
orait.. bebel panjang2 pun xguna.. karang korang bosan plak...
see u next time... ok??? nite.. n love u all...
muaahhhxxxzzzzzzzz!!!...
inurvers....
21Sept 2010...
01:12a.m....





Tiada ulasan:


ShoutMix chat widget